Prace licencjackie z Marketingu

Tematy prac licencjackich z Marketingu – przykłady

Tematy prac licencjackich z Marketingu są bardzo zróżnicowane. W poniższym tekście przedstawione zostaną przykładowe tematy licencjatów z Marketingu. Być może przydadzą się one Tobie podczas wyboru Twojego własnego tematu pracy. Należy oczywiście pamiętać, że przy wyborze tematu, należy go skonsultować z promotorem.

Dobrym tematem na pracę licencjacką z Marketingu jest „Ocena efektywności kampanii promocyjnej firmy X”. Aby dobrze napisać ten temat, musisz mieć dostęp do wewnętrznych danych danej firmy. Dostęp do takich raportów nie jest łatwy, ponieważ z reguły mają one charakter ściśle poufny, a wszelkie badania marketingowe kosztuję tysiące złotych. Napisanie pracy licencjackiej na ten temat daje wgląd, w to, jak promocja usług i produktów wygląda w praktyce. Tego typu praca licencjacka może być Tobie potem przydatna, podczas ubiegania się o pracę w komórkach marketingowych.

Pisanie prac licencjackich z Marketingu
Licencjat z Marketingu może pomóc Tobie w karierze.

Kolejne tematy na pracę licencjackie z Marketingu.

Kolejny dobry temat to „Marketingowe wdrażanie nowego produktu na rynek, na podstawie produktu x”. Temat ten jest bardzo podobny do poprzedniego. Różnica polega na tym, że promowany na rynku produkt jest całkowicie nowy. Przeprowadzenie działań promocyjnych, a następnie zmierzenie efektów tych działań, to esencja tej pracy. Potem należy ocenić, co zrobione zostało dobrze, a co można by zrobić lepiej. Naturalnie również tutaj trzeba mieć wewnętrzne dane konkretnej firmy. Uzyskanie ich często nie jest rzeczą łatwą.

Licencjat z Marketingu może pomóc Tobie w karierze!

Następny dobry temat to „Działania promocyjne firmy X, w kontekście kreowania wizerunku marki”. W tej pracy trzeba bardziej wskazać, w jaki sposób działania promocyjne danej firmy przekładają się na wizerunek całej marki. W tej pracy należy wyczerpująco opisać, czym jest marka i jak ją kreować. Następnie należy wskazać jak dane działania konkretnej firmy, przekładają się na wizerunek całej marki.

Seria przykładowych zagadnień na licencjaty z Marketingu

Generalnie warto szukać ciekawych inspiracji na problematykę swojej pracy dyplomowej, przykładowo ze specjalistycznej literatury, bądź mediów. Poza tym na pewno warto wziąć pod uwagę dostęp do danych, ponieważ bez nich nie sposób prowadzić rzetelnej działalności naukowej.W poniższej tabeli przedstawiamy cały szereg ciekawych tematów na licencjaty z zakresu Marketingu. Możliwe, że któryś spośród nich spodoba się Tobie na tyle, że będziesz chcieć pisać o nim swój licencjat.

Przykładowe tematy prac licencjackich z Marketingu

Analiza i ocena zarządzania wizerunkiem firmy.
Działanie na podświadomość człowieka w działalności marketingowej.
Rola i wykorzystanie perswazji w marketingu bezpośrednim.
Projekt budowania strategii marketingowej dla danego przedsiębiorstwa.
Wykorzystanie marketingu muzycznego na konkretnym przykładzie.
Ocena działania wewnętrznego public relations w danej firmie.
Wykorzystanie nietypowych nośników reklamowych w działaniach reklamowych.
Projekt badań rynkowych na rynku FMCG.
Ocena zarządzania portfelem marek w danej firmie.
Rola i znaczenie badań jakościowych w marketingu.
Licencjat z Marketingu może pomóc Tobie w karierze!

Tematy prac licencjackich z Marketingu, a dalsza kariera studentów.

Pisząc swój licencjat z Marketingu staraj się, aby był on powiązany z praktyką. Jak słusznie mawiał kiedyś Juliusz Cezar „praktyka czyni mistrzem we wszystkim”. Prawda jest taka, że w największym stopniu można polegać na tych umiejętnościach, które są przećwiczone i sprawdzone w ogniu praktycznej, marketingowej działalności. Idealnie byłoby, gdybyś swoje studia łączył z pracą zarobkową w szeroko pojętej reklamie, sprzedaży, bądź też promocji.

Piszesz obecnie pracę dyplomową z Marketingu interesuje Ciebie profesjonalna pomoc? Skontaktuj się z nami już dziś!!! Prace dyplomowe – Marketing

Tematy prac licencjackich z Marketingu są bardzo zróżnicowane i rozmaicie są postrzegane przez pracodawców. Im dany temat jest bardziej praktyczny, tym z reguły lepiej. Obecnie pracodawcy szukają bardziej nie teoretyków, lecz praktyków. Pisanie więc prac licencjackich o charakterze abstrakcyjnym, może pomoże Tobie uzyskać tytuł licencjata z Marketingu, ale w karierze nam raczej nie pomoże. Na pewno licencjat nie może być końcem Twojej edukacji. Można powiedzieć, że rozwój własnych kompetencji jest procem, który wciąż się powinien się u Ciebie rozwijać.

Warto odwiedzić portal:
Prace inżynierskie – pisanie

Dodaj komentarz